¡HOLA!

SPANISH SUNNY HAPPY DAYS

Andre dagen i Marbella og vi er bare HAPPY! Sola skinner, vannet er varmt og vi er omringet av palmer. Atmosfæren her er så deilig og avslappende. Det har vært en veldig fin dag. Jeg fikk sovet ut og startet dagen med meditasjon og sen frokost med verdens beste acaibolle på Organic Food. Vi bor på hotell i Puente Romano bare et steinkast fra Organic Food, så her kommer vi nok til å spise frokost de neste 7 dagene før vi får nøklene til det nye hjemmet vårt neste onsdag. Gleder meg såå til vi overtar, jeg har en veldig god følelse på at det blir riktig bra:)

Etter frokost dro vi i møte med advokaten vår på Marbella Club. Var fint å få gått gjennom en del papirer på boligkjøpet før kontraktsmøtet 18. oktober. Det er virkelig mye å sette seg inn i når man kjøper fast bolig i utlandet. Kan ikke sammenlignes med kjøp av feriebolig (sekundærbolig) som er en mye enklere prosess etter hva jeg har skjønt. En ny erfaring der altså.. :) Jeg dro så tilbake på hotellrommet for et telefonmøte med APPRL/United Influencers før vi dro en liten tur på stranda. Vi var ikke der så lenge og bestemte oss for å dra en tur til La Canada som er et stort shoppingsenter her i Marbella for Fredrik ville kjøpe en ny iMac på Apple Store. Det ble til at vi spiste middag på Manuka rett utenfor La Canada, som btw har supergod fried noodles (!) og mange andre digge grønnsaksboller av forskjellige slag. Vi tok bussen hjem og fikk testet ut kollektivtrafikken her også. Ikke verst og så sjukt mye billigere med kollektiv enn i Oslo!

Nå er det natta på meg. Jeg ser frem til en ny dag i morgen med meditasjon og kanskje litt yoga på stranda? :) Tror faktisk det er Spanias nasjonaldag i morgen, så får se hva vi finner på! God natt og solklem fra Marbella <3